Cara Halau Kucing

4:00 PTG

Assalamualaikum

Cara Halau Kucing | Rata-rata ramai yang mencari info ini. Mungkin sebab terasa terganggu apa yang haiwan comel ini lakukan. Siapa tak suka dengan kecomelan diorang ni. Geram je rasa nak timang-timang. Kena pula yang kecil-kecil lagi, yang tengah nakal-nakal.

Cara Menghalau Kucing

Tempohari ada terbaca di FB, dah ramai juga yang share info ni. Saya ambil gambar yang dia share sebagai rujukan.


Dia beli di Daiso dengan harga RM8 tak silap. Dari penulisannya memaang berkesan. Boleh la cuba lepas ni. Geram juga bila si comel-comel ni suka membuang di rumput sekangkang kera depan rumah tu.


You Might Also Like

5 comments

  1. Daiso je ke ada benda tu?

    BalasPadam
  2. Mmg bela kucing pun, ada 4 ekor....sekor suka gaduh, sekor suka berak merata....geram nengoknya. Nak cari jugaklah hihi...best gak takutkan depa dgn benda ni....

    BalasPadam
  3. depa ni comel tapi bab uk uk tu menyampah hehe.. kalo yang dah di train bagusla.. yg suka yak sepah2 ni babap montot tu..

    BalasPadam
  4. Kat daiso jer ke ada ... Tempat lain xde ke

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.