Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kaedah Kesan Penyakit Melalui Jerawat




Perkongsian dari whatAps ~ Fai Agen Shaklee Pasir Gudang 


Cuba belek muka masing-masing. Ada tak jerawat. Beruntung sungguh mereka yang tidak mempunyai masalah kulit. Saya jenis kulit berjerawat sejak zaman remaja. Sekarang ni pun ada seketul dua.

Zon 1, 2, 3,6, 8 dan 12 adalah zon biasa jerawat muncul di wajah saya kalau saya tidak menjaga pemakanan saya. Justeru, saya sering 'pantang' meskipun adakalanya melanggar pantang. Dah tau kan kenapa saya pantang? Tapi, berpantang tidak bermakna saya tidak makan langsung. Akekeke..rugila tak makan langsung, dapat rasa sikit jadilah dari kempuanan. 

^___^







Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Tak pe mar, org kata makan sekadar buat rasa jer..

    BalasPadam
  2. Macam anak kakak aje Mar ni kan.
    Samalah anak kakak kata tak makan rugilah hihi...

    BalasPadam
  3. niesa sll bila hormon x betul mula lah jerawat muncul..hukhuk..nice sharing kak..

    BalasPadam
  4. nice sharing... jrg tumbuh jerawat...

    BalasPadam
  5. kalau ada dekat semau tempat
    kira banyak penyakit lah ye

    BalasPadam
  6. Okje mmg jarang sgt tumbuh jerawat Mar, masa zaman anak dara dulu pernahlah jugak tumbuh seketul dua, la ni alhamdulilah tak tumbuh langsung

    BalasPadam
  7. Zaman remaja dulu mmg aa jerawat... skrng dah tak ada dah.. thanks sharing Mar.

    BalasPadam
  8. Dtg juga bila nak period, biasala perubahan hormone kan hhehe

    BalasPadam
  9. oowh begitukah.. ya allah bagus ni..
    lepas ni kalau jrawat naik boleh tahu da punca..

    BalasPadam
  10. Saya memang jarang cik jerawat ni tumbuh. Cuma once in a blue moon je tetiba muncul tanpa sebab. Dulu masa 20-an biasanya bawah dagu tapi sekarang ni selalu sangat kat bawah hidung! Stress kalau nampak macam jerawat nak hinggap!

    BalasPadam
  11. kalau datang bulan memang tumbuh jerawat muka ni. terutamanya kat dagu

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code