Pages

Selasa, 4 Jun 2013

Hello Kitty Town Johor

Assalamualaikum

Sudah 2 tahun berlalu tetapi masih segar dalam ingatan saat mendebarkan di saat status ibu bertukar. Di saat bergelar seorang isteri.

Ulang tahun pertama, tiada sambutan kerana ibu masih dalam pantang yang ke 30 hari. Cukup menatap permata hati kami yang baru lahir.

Semalam, genap 2 tahun kami diijab kabulkan. Sekadar menyambut ala kadar. Kek dari Secret Recipe berperisa Chocolate Indulgence menjadi pilihan. Kopak gak RM86 setelah dicampur 6% GST. Take away pon kena GST. Ptuihhh...

Ada lagi suku dalm peti ais..


Kebetulan keluarga sebelah ibu datang ke rumah kecil kami. Mereka sampai petang ahad, pulang dari majlis perkahwinan sepupu kami di Mersing. Tetamu perlu diutamakan. Ibu dan ayah mengambil cuti hari isnin dan mengajak mereka berjalan-jalan walaupun hakikat sebenarnya ibu amat teruja mahu ke Hello Kitty Town yang terletak di Nusajaya berdekatan dengan Puteri Harbour.

.
Jom layan gambar dulu..keterujaan nak tengok kucing comel.. Kebetulan cuti sekolah, memang ramai la keluarga bawa anak-anak.


Hello Kitty Town

Pintu masuk










The Little Big Club









Untuk harga tiket, KLIK SINI




Nota Kaki :Boleh tak nak rumah macam Kitty!!!




6 ulasan:

  1. Wah canteknya Mar... Kat JB ke hello kitty townn ;-))

    BalasPadam
  2. haah..kat nusajaya..dah dekat dgn legoland..

    BalasPadam
  3. bestnya macam kat luar negara...
    msti Aisyah seronok dpt pergi situu kan..heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. seronok tgk kitty..nmpk je kitty dia tunjukg..nak amik gambo pon susah..kecik lg x digalakkan main permainan kat ctu.dpt naik cawan pusing2 jek..

      Padam
  4. Huwaaaa bestnye tempat ni.. Nak pergi jugakkkk.. Hahaha.. Kalau ke johor nnti harus singgah ni..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.