Popia Serunding Kudapan Ketika Stress

8:00 PG

Assalamualaikum

Popia Serunding Kudapan Ketika Stress | Mengunyah atau makan adalah satu cara untuk menghilangkan stress. Bagi saya lah. Setengah orang suka makan coklet, tidak pula bagi saya. 


Sedap popia ni, rangup dan rasa fresh. Takde rasa lemau atau bau tengik. Memang sedap kunyah sambil buat kerja.

RM8 / pek bersaiz sedang. Pada saya, harganya murah sikit berbanding yang diisi dalam balang sebab kuantiti lebih kurang je.

Popia serunding udang kering keluaran Bio Usaha ini saya beli di Mydin Taman Rinting. Kedainya terletak di bahagian hadapan. Selain popia serunding, terdapat pelbagai jenis kerepek pilihan ramai.





You Might Also Like

7 comments

  1. Popia serunding sedap. Lama-lama makan sampai tak sedar dah habis 🤣

    BalasPadam
  2. ini kalau makan sambil tengok tv..kejap jer dah habes..hehe

    BalasPadam
  3. mmg layan kunyah nh, sedar2 dh tinggal balang je heheheh

    BalasPadam
  4. ni kalau dapat makan,tak sedar tiba-tiba habis je.bahaya ni
    ~ Kisahsidairy~

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mar...memang sedap ni...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  6. perghh memang sedap ni kak. buat kudap kudapan depan tv sekejap je la habis.

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.