Klon Kinder Joy Elak Poket Rabak

8:00 PG

Assalamualaikum

Klon Kinder Joy Elak Poket Rabak | Kalau korang ada anak kecil, mesti koranga akan mnegalami keseraman bila anak korang tunjuk nak kinder joy. Harga seketol menda alah tu RM5 tau, RM5! Tambah duit sikit, dapat beli nasi ayam.

Tapi, apakan daya. Budak-budak bukan tahu erti jimat cermat. Yang dia tahu, dia nak,,nak,,nak. Bila tak dapat, akan merajuk. Selagi tak dapat apa yang dia nak, berdiri tegak lah dia seperti tiang bendera.

Hari tu ternampak jajan ni. Bentuk ala-ala kinder joy. Beli 2, untuk si kakak dan si adik. RM2.50 seketol. Jimatlah kan.


Rupa dah cantik dah tu. Coklet dalamnya macam ni. Takdelah coklet 2 ketol macam kinder joy tu.


Tapi, Cik Aisyah mahukan coklet kinder joy 2 ketol tu bukan nak coklet ni. Maka berhuhu lah ibu dia makan bebola biskut bersama coklet ini.


Nota Hati : Coklet kinder bueno memang sedap.



You Might Also Like

8 comments

  1. betol!anak pantang nampak kinder joy tu!

    BalasPadam
  2. sha pun ada jugak jumpa klon kinder joy ni haha

    BalasPadam
  3. coklat ni sedap tak kak?
    .
    mak suka makan coki-coki

    #TheRealBloggerMak

    BalasPadam
  4. assalamualaikum mar..budak2 ni pantang nampak coklat kn.. mmg suka semuanya...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  5. sesekali boleh la kan.. tu yg kdg mls nk bawa bebudak tu.. dugaan byk kat kaunter pmbyrn...

    BalasPadam
  6. Pernah bawa sepupu yang kocik gi beli barang. Tak perasan dia sumbat kinder joy dalam bakul. Time bayar baru perasan. Alamak, duit aku 😂

    BalasPadam
  7. nasiblah anak akak tak berapa sgt kinder joy tu..


    - Hernee Nazir -

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.