Hadiahkan Mug Cantik Sempena Hari Ibu

2:00 PTG

Assalamualaikum

Hadiahkan Mug Cantik Sempena Hari Ibu | Masa kecil, mesti korang selalu nyanyi lagu ni kan?
Ibu, ibu, engkaulah ratu hatiku,
Bila ku berduka, engkau hiburkan selalu,
Ibu, ibu, engkaulah ratu hatiku..

Kasih ibu tiada penghujungnya. Jasa ibu tidak dapat dibayar dengan wang ringgit, tapi kita boleh gunakan wang ringgit untuk membahagiakan dia.

Hari ibu semakin hampir. Korang dah fikirkan hadiah apa nak bagi pada emak, ibu, mama, mommy, ummi korang?

Apa kata korang hadiahkan mug cantik ni. Mug with photo printing. Cantik sangat tau mug ni. 

I am a mom also. What a lovely mug. Really like it..

Your choose photo

Inside the mug


I ❤ mom

I believe in the concept of love at first site
because I Love You from the day first
I opened my eyes and I saw you.
Moms are always best but
you are the best mom in the world.
Happy Mother's Day

❤❤❤❤❤

Bagaimana mendapatkan mug yang cantik ini?
Pelbagai cara kita boleh lakukan untuk mengabadikan kenangan bersama insan tersayang. Emak, merupakan insan yang kita palinggg sayang. Bersempana hari ibu yang bakal tiba, korang boleh dapatkan mug berprinting yang cantik ini.

Creative Sublimation Motto Mugs from BestSub also have 3 type of design. You can create likes Happy Mother's Day, Happy Birthday and I Love You. This kind of Motto Mug only RM30 each mug with printing! What a lovely ideas, right? 

Herewith, the motto mug, ordered by customer. So many design that you can choose and of course you will satisfied.



 eg; I Love You design

 eg; Happy Mother's Day design

 eg; Happy Birthday design


So, apa tunggu lagi? Tempah sekarang, hadiahkan untuk ibu tersayang.

Untuk tempahan, korang boleh hubungi

Contact number:  019-9858151 (Ms. Elaine) or 019-3231515 (Mr. Steven)
Email: enquiry@libertyprinting.com.my
Business hours: Monday to Saturday (9am to 6pm)


With Slogan Best Sublimation Expert



For business enquiries, contact:
BestSub Malaysia, Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T), 
Sublimation Blank Supplier:
Address: 6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3, Kristal Klang Commercial Centre, 42100 Klang.
Business hours: Monday to Saturday (9am to 6pm)



You Might Also Like

11 comments

  1. Cantiknya memang sesuai nak jadikan hadiah.nak kumpul buat koleksi pun boleh

    BalasPadam
  2. Memg comel sgt mug ni taw, mcm tringin nak miliki

    BalasPadam
  3. Wahhh..Menarik..Tp sy x pernah bg ape2 pada mak / mak mertua..ekekek

    BalasPadam
  4. Wah.. Menarikk... Bagi idea untuk bagi hari guru jugak tu.. Hehe

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mar...comel sgt mug tu...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  6. wahh menarik nih boleh try utk hadiah hari bapa juga.

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.