Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Daftar Persekolahan Anak 2019 Secara Online

Assalamualaikum


Daftar Persekolahan Anak 2019 Secara Online | Saya rasa ibubapa pasti sudah tahu akan hebahan ini. Rata-rata sudah mula mendaftar anak masing-masing. Saya tidak terkecuali. 



Dek kerana perlu isi rekod imunisasi anak, saya terus masukka buku rekod kesihatan Cik Aisyah ke dalam beg tangan saya bila teringat. Jadi, bila buka beg, akan nampak buku rekod ni dan saya tidak lupa untuk mendaftar secara online.


Pendaftaran tidak lah serumit mana. Hanya perlu isi maklumat yang diperlukan. 10 minit dah selesai.

Untuk pendaftaran, boleh ke laman sesawang,


Alhamdulillah, permohonan Cik Aisyah untuk kemasukan tahun 2019 telah selesai. In sha Allah, dapatlah sekolah yang dipilih nanti. Sekolah pilihan mestilah dekat dengan rumah sendiri dan rumah pengasuh untuk memudahkan semua.






Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. assalamualaikum mar..Oooo jadinya Aisyah sama umur dgn cucu mama yer...sekolah nanti pd tahun yg sama la...:)
    ** Mama Maszull


    BalasPadam
  2. senangkan bila dah ada online registration ni

    ~ Kisahsidairy~

    BalasPadam
  3. dh sistem online kan. Senang ! Tak yah pegi ppd lg. Thanks for info kak mar :)

    BalasPadam
  4. Wahhh da masuk sekolah yekk Ecah.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code