Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

True Love by Silkygirl

Assalamualaikum

True Love by Silkygirl | Seakan semangat semakin pudar. Pudar tu umpama cat dinding yang disimbah hujan saban hari. Entah apa jenis pepatah yang lalu spontan di benak fikiranku ini.

Maaflah lama tak singgah blog korang. Beria korang singgah blog aku kan tapi aku tak sempat nak balas lagi. Bukan tak baca komen korang tu, aku baca je. Tapi, nak membalas belum berkesempatan.

Bak aku cakap tadi semangat yang kian pudar. Seriusss weh aku speechless. Tak memasal pula blog kecintaan aku ni sedikt terabai. Busy ya ampun. Tapi disebalik kesibukan kerja, ada berita tak gembira sebab tu semangat aku semakin pudar.

Tiba-tiba secara tak sengaja, gedik-gedik di watson tadi, sempat belek minyak wangi, cium-cium bau mana yang wangi bersama Cik Aisyah. Finally, aku grab yang ini. Lama kot aku tak pakai wangi-wangi macamni. Selalu pakai minyak kasturi saja. Yup, setan tak suka bau kasturi.

Dengan harapan semangat bekerja aku kembali dan dalam melalui hari-hari bekerja di sini dengan lebih tabah, redha dan rajin.


Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. Watson ada sale kan sekarang. Berapa ye harga?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye watson ada sales.cepat pergi..harganya rm7 lebih aje

      Padam
  2. Salam sis Mar, salam selasa lama ibu tak blog walking. Demam seminggu. haha

    Dah lama tak pakai brand silli girl ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam.semoga cepat sembuh.terima kasih sudi singgah.

      Padam
  3. ooo nnti nak pi watson tgok perfume ni wangi ke idok..lau ok bolehlah grab satu

    BalasPadam
  4. YELAH kn dik, pefum ni mcm bg semangatla... wangi2 bau baru biar semangat pg keje....
    akak biasa pakai dexandra je... tp tu pun nk abis dh rasanya

    BalasPadam
  5. Dah lama tak pakai produk silky girl

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code