Sambutan Birthday Cik Aisyah

8:00 PG

Assalamualaikum

Sambutan Birthday Cik Aisyah | Hampir setiap tahun kami menyambut hari jadi Aisyah pada 1hb 5 atau lebih awal. Dan 2 tahun kebelakang, sudah 2 kali sambut di kampung.

Memandangkan Aisyah sudah bersekolah tadika, jadi saya sambut di sekolah je.

>>> Ulang Tahun Ke-5 <<<

29.4.017 - Pulang ke kampung halaman. Nenek Aisyah dah tempah kek untuk Aisyah. Malam tu Aisyah potong kek dengan dimulai bacaan doa dari atok.
Kek yang ditempah

Birthday girl tak sabar dah nak potong kek.

Kek ditempah dengan orang kampung. Selain kek, nenek turut menempah cream puff mini.



Maka, makan lah kek coklet malam itu. Terima kasih nenek sebab belikan Aisyah kek.



You Might Also Like

7 comments

  1. syok aisyah dapat potong kek dua kali...Fiyah pun dua kali masa tu...

    BalasPadam
  2. Happy Bday Aisyah!!!... :)

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mar...hepi belated besday aisyah...semoga jadi anak yg solehah yer...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  4. happy birthday aisyahhh! aunty doakan aisyah jadi anak yg solehah! cantik macam mak aisyah tuuu.

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.