Roti Nan Cheese Homemade

8:00 PG

Assalamualaikum
Roti Nan Cheese Homemade | Nak uli doh sendiri tak pandai. Setakat buat lempeng tu pandailah kan. Makanya, beli saja roti naan yang sudah siap.


Bahan-bahan:-
Roti naan
Garlic spreas
Keju

1- Roti nan tu saya belah, boleh merekah pula. Kemudian, parutkan keju di tengahnya. Lebih banyak, lebih sedap. Tu intro je. Parut lebih la banyak-banyak.

2- Sapukan garlic spread ke atas roti nan tadi. Bakar.

3- Agak-agak dah garing kulit roti naan tu, dah boleh angkat dah. Keju pun dah cair kan.

4- Potong-potong dan makan.






You Might Also Like

8 comments

  1. sedapnyaaa...feveret kalau yang berkeju ni...

    BalasPadam
  2. lama dah xblogging..rindu rasa..

    BalasPadam
  3. aduh2... mcm lg puas hati kalau bt sndiri je...

    siap boleh boh inti apa2 dlm tuh... musti layan kan

    BalasPadam
  4. haa besa ju pun main beli je yg readymade, tp ju malas pny pasal xD

    BalasPadam
  5. duk teringin nak makan tp tak makan lagi.. duk tgk kat RSMY banyak cheese nan ni..

    BalasPadam
  6. menarik ni..tak pernah beli yg roti nan..kalau wrp dia pernah la try..


    - Hernee Nazir -

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.