Green Tea Jasmine

8:00 PG

Assalamualaikum
Green Tea Jasmine | Sampai-sampai tempat kerja, rakan sekerja bagi teh ni. Sebenarnya, cerita tentang teh ni agak lama dulu, tak sangka pula dapat rezeki sekotak teh ni dari dia.

Dia cakap, dia suka teh ni. Sedap. Aromanya pun harum. Yang saya pula, tertanya-tanya juga, teh apa yang sering dia perkatakan ni.


Green tea with natural jasmine keluaran Dimah. 1 kotak mengandungi 20 beg teh. Rasanya macam mana? Rasa dia, rasa teh lah. Ada bau wangi-wangi jasmin. Rasa dia ok, sedap. Terima kasih sangt-sangat pada yang memberi.




You Might Also Like

7 comments

  1. Tea rupanye.. lea ingatkan pewangi tadi.. kotak dia cam kotak pewangi.. mesti best teh ni..

    BalasPadam
  2. sedap tak kak.. dia sama dgn rasa teh hijau biasa tak?

    BalasPadam
  3. Saya suka teh earl grey...huhu

    BalasPadam
  4. selalu beli hat green tea boh buh lemon ngan madu wallah hangat perghhhh
    brand ahmad pun beli gak lau boh dah abis
    ahmad bau dia kuad n pahit sgt

    BalasPadam
  5. yes..akak suka rasa ni..selalu beli ahmad green tea mar..sedap tu

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.