Magnum Red Velvet

2:00 PTG

Assalamualaikum


Magnum Red Velvet | Bila terlihat rakan blogger upload gambar di facebook masing-masing akan pelbagai perisa aiskrim magnum, mulalah tekak ni nak mencuba juga. Sebelum ni pernah makan coklet espresso. Tak boleh masuk, pahit! Sememangnya saya bukan hantu coklet. En.suami yang tolong habiskan. Dia ok je.

Kemudian, saya beli pula Magnum red velvet. Warna putih suci diluar adalah coklet putih manakala bahgian dalam berwarna merah jambu lembut itu adalah aiskrimnya.

Makan sorak-sorok di dapur, takut anak-anak datang mengendeng. Hahaha.. kedekut mak ko ni. Anak-anak memang saya dah belikan aiskrim lain. Kalau diorang ni bagi 10 batang pun tak cukup. Huhu..


Gigitan pertama, makoihh nikmatnya... Sedap!!! Gigitan kedua, ketiga sudah mula rasa manis amat. Uit..nak habiskan sebatang ni pun rasanya manis tahap potong kaki ni. Sudah nama aiskrim kan. Tapi pada saya, saya suka rasanya cuma manis sikit la.


Red Velvet
Inspired by red velvet cake
#neverstopplaying


You Might Also Like

4 comments

  1. ok..esok nak beli pulak yang red velvet...nyummy

    BalasPadam
  2. Adehh aiskrim magnum memang manis.. tak tertelan dek tekak..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mar...anak mama pun ada belikan satu tadi...nak mkn kesian pula anak yg berpuasa...mlm kang baru mkn sesama...:)
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  4. Mcm nmpk sdp sgt ni, tpi sy x suka sgt mkn manis2 ni

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.