Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

#Cabaran20Hari - Kuih Kegemaran Di Bulan Puasa


Saya tidak berapa gemar kuih manis-manis. Hatta, kuih tak manis pun kurang makan di bulan puasa. Tapi, sesekali layan juga. Rugi tak makan kuih sedap-sedap ni kan.

Yang paling saya suka setakat boleh difikir ni, adalah kuih kole kacang. Sedap! Saya suka tau. Tapi, kalau beli pun seringgit je. Dapat 3 ketul. Buat rasa-rasa. Kalau beli banyak, takut tak habis. Membazir amalan syaitan.

Pinjam dari Google ~ Nak resepi sila tanya en. Google







Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. akak suka jugak kuih ni...pandai makan n beli jer..hihi..x pernah buat:)

    BalasPadam
  2. suka juga kuih ni, baru tahu nama kuih ni apa ;)

    BalasPadam
  3. Ada tempat panggil kuih ni kuih tahi minyak :)

    BalasPadam
  4. aida suka gaks...
    but lebih suka seri muka :)

    BalasPadam
  5. Saya pun suka kole kacang ni. Tapi ada sekali tu kakak saya beli di PARAM, kecil aje 50 sen satu. Tertelan pun tak perasan!

    BalasPadam
  6. saya pun suka kole kacang. nyum nyum nyum... (^_^)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code