Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pengomen Tegar November 2014


Terima kasih tidak terhingga kepada semua 'Ikatan Janji' yang sudi singgah dan meninggalkan komen-komen bernas. Terima kasih juga kepada semua silent reader yang sudi singgah, klik-klik iklan dan baca entri-entri di blog ini.

Seperti biasa, senarai ini saya masukkan ke dalam bloglist bulanan saya. Saya suka baca entri-entri korang dan sentiasa buat saya tersenyum.


Kepada +Suhailah Hamid, pemilik blog www.sihatitunikmat.com silalah berikan details ke mar84nadzri83@gmail.com.





Catat Ulasan

19 Ulasan

  1. Uyyo..memang kelas!
    81 komen tu..berpinau mata @_@

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, terima kasih mar. Sue dah email ye.

    BalasPadam
  3. Tahniah smua, lya msh setia d cne

    BalasPadam
  4. Assalam mar,
    sob3 kiter tak tersenarai
    hokey3 iols aim disember pulop he3
    pa pun congratz pada yang tersenarai yer :)

    BalasPadam
  5. Jauhnya saya tertinggal..no 9..heheh

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah.. tersenarai jugak.. T kasih Mar & tahniah kpd yg lain juga.. :)

    BalasPadam
  7. Eh, ada juga rupanya! Ingatkan dah terhapus sebab semput mengejar entri kawan-kawan ^_^

    Lambat cepat saya pasti singgah sini Mar. Cuma kena bertabah ajelah tengok saya mengomen :D

    BalasPadam
  8. eh nama saya pun adalah
    ingatkan jarang ke sini =)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code